Futurist Patrick Dixon geeft als keynote speaker zijn blik op wereldwijde trends die van invloed zijn op de toekomst van de media-industrie. 

Patrick Dixon

 Futurist

Victor Knaap

Main Monk & CEO MediaMonks

Victor Knaap geeft een inkijkje in het enerverende jaar dat hij heeft gehad en hoe MediaMonks in de komende jaren haar leidende rol zal versterken.

Barbara Barend

Oprichter/Eigenaar Helden Media

Storytelling in de sport vereist journalistieke genen en een natuurlijke match. Zonder die ingrediënten is het een roemloos avontuur. We zijn 10 jaar geleden; vanuit ons journalistieke hart, begonnen met het maken van een magazine. Het koppelen van merken aan sport, begint bij een natuurlijke match. Daarna volgen de commerciële doelstellingen. Niet andersom.

Peter van der Vorst

Chief Content Officer RTL

Een kijkje in de professionele binnenwereld van een man die op- en mee groeide met media. Hoe wil hij als Chief Content Officer de harten van de Nederlandse kijkers veroveren? 

Foto:ANP KIPPA

Slaven Mandic

Director of Advertising TMG

Content is de brandstof voor digitale transformatie en de sleutel naar succes.

Hoe?

Slaven gaat het ons laten zien

Hans Nijenhuis

Hoofdredacteur AD

De krant is de krant niet meer. Van een ouderwets stoffig medium naar crossmediaal platform. Dat is een 180 graden verandering. Hoe gaat dat? En waarom? 

Na meer dan 65 jaar blijft Donald Duck nog steeds volop ontwikkelen. ‘Elk kind op te laten groeien met Donald Duck’ staat centraal waarbij Ducklexcie en andere speciale edities worden besproken.

Kieke Escarabajal
Baadenhuijsen-de Rooij

Manager B2C Kids & Teens - Sanoma

Accenture Interactive bouwde in zeer korte tijd het grootste Experience Agency ter wereld. Hoe consultants de wereld van MadMen volledig hebben opgeschud.

Ron Vrijmoet

Managing Director Accenture Interactive

Annemarie Swijtink

Director Marketing
McDonald's Nederland

Always open for good times! Annemarie & Rik nemen je mee hoe McDonald’s mass personalisatie toepast in de global brand beweging van share of voice naar share of culture.

Rik Vandewall

Digital Lead
McDonald's Nederland

Frank van den Driest

WPP, Co-founder Institute for real growth

Wat doen “growth leaders” anders dan “growth laggards”?

Uitkomsten van de omvangrijkste studie ooit! Met cases, mythes en harde onderzoeksresultaten, maar vooral inspiratie en actionable recommendations.

Irfan van Ewijk

 Co-founder festivalplatform Woov

Irfan vertelt hoe zijn platform Woov de wereldwijde festivalindustrie bereikbaar zal maken. En hoe en voor wie Woov de digitale speeltuin voorgoed verandert.

Ronen Wolf

Co-founder en Partnerships Lead 5PM

YouTube for brands: building audiences and driving value for brands on YouTube. Ronen & Peter vertellen je alles over de rol van video in de customer journey.

Peter Minkjan

Co-founder en Social Strategy & Advertising Lead 5PM

Stefan Heremans

 President Consumer Panel and Media Measurement GfK

De onderzoekindustrie heeft een uitdaging om gelijke tred te houden met de mediaontwikkelingen. Stefan laat zien wat de impact van technologie is op onderzoek.

Mariëtte Leenhouts

Directeur Marketing en Communicatie - Randstad

'Wat doe jij morgen?’ Hoe geef je als 60 jaar oud bedrijf of oud flexwerker hier een geloofwaardig antwoord op? Ontdek hoe Randstad purpose co-create met haar doelgroepen aanpakt.

'It's all about rhythm,' Milou vliegt de digitale transformatie projecten van adidas aan als een muzieknummer. Ze neemt ons mee in haar ‘beat’.

Milou Steenvoorden

Sr. Mgr. Dynamic & Lifecycle Comms Europe at adidas

Content is vaak helemaal geen content, maar een reclameboodschap. Met inspirerende, grappige en soms een tikje trieste voorbeelden neemt Taco je mee in Content versus reclame.

Taco Rijssemus

CEO IDTV

Nederlanders zijn wereldwijd het meest sceptisch over wat merken te vertellen hebben; wij geloven ze niet. 

Hoe communiceer je als merk wel geloofwaardig, met behulp van branded content en influencers?

Jasper Oelers

Agency Director - Adfactor

Hoe kan je purpose vanuit sponsoring activeren? Zie hoe lange termijn partnerships van ING ingezet worden om mensen vooruit te helpen op het gebied van cultuur en sport.

Tjitske Benedictus
Manager sponsoring - ING

Max laat zien hoe merken flexibel en innovatief kunnen zijn, waarde-geïnspireerde risico's nemen en de kwaliteit van de merkbeleving van 360 ° garanderen - ook (ver-)voorbij de advertentie van 30 seconden… 

Max Pinas

Creative Director - Digital Agency Dept

DROMEN 
De oorspronkelijke huidige en toekomstige droom van LINDA. “Waar droomden we van en waar dromen we van met nieuwe aandeelhouder Talpa.”

Caren Wassink

Directeur B2B bij LINDA

Sanne Heerink

Strategy director - SOCIAL.INC.

Purpose Marketing is één van de vele nieuwe buzz woorden in ons vak. Sanne vertelt over de zin en onzin van Purpose Marketing

Ike Picone

Docent Media en Journalistieke Studies,  VU Brussel

Fake news is een probleem. Ike zoomt uit om fake nieuws in een breder kader te plaatsen; dat van een digitale informatiewereld waar verschillende spelers beslag leggen op de geest van de mediagebruiker.   

Menno Zevenbergen

Chief Expedition Officer 
Greenhouse_Conversational

Word jij wel of niet uitgesproken door Alexa of Google Assistant?  Menno laat zien hoe Voice ervoor staat in Nederland en hoe je een conversational strategie hieromheen bouwt

Marije Arentze

Education Coordinator DROG

Marije laat je in de huid kruipen van een nepnieuwsmaker. Aan de hand van een game legt ze te technieken achter desinformatie bloot en vergroot zo je weerbaarheid tegen nepnieuws. Durf jij je morele grenzen te verleggen en zo slecht mogelijk te zijn?

Wouter van der Horst

Educator Digital Learning
het Rijksmuseum

Wat hebben de Avengers met de Nachtwacht te maken en zijn Memes eigenlijk kunst? Wouter deelt alle ins and outs van hun nieuwe internationale YouTube-strategie - het verbinden van visuele culturen.

Jarno Stolk

CEO en oprichter Bchain Media

Welke impact heeft en gaat Blockchain hebben in de toekomst op de mediawereld?

Marco van Houdt

Director Advertising XITE

Hoe bereik en activeer je als adverteerder young adults in het huidige OTT landschap? Marco neemt je mee in XITE’s visie en strategie.

Gert-Jaap Hoekman

Hoofdredacteur NU.nl

Hoe gaat NU.nl om met de vele verschillende interesses en wensen van haar publiek? En welke rol krijgen data en algoritmen op het redactionele proces? Gert-Jaap neemt je mee in - Nieuws is geen Netflix.

Natascha van Roode

Head of Global Marketing Communication bij KLM

De audio revolutie is in volle gang. Podcast is de trend van 2019. Natascha en Michiel geven een kijkje in de keuken van de benchmark op het gebied van branded podcast: de nationaal en internationaal geprezen podcast serie The Journey. Komt er een 2e seizoen?

Michiel Cremers

Managing Partner audio agency Airborne

Dimi Albers

CEO Dept

Dimi en Dries worden geïnterviewd door Susanne van Nierop.

Zij gaan samen in op het veranderende brand - agency landschap. Hierbij staat het doorbreken van (interne & externe) silo's op het gebied van creativity/data/ tech centraal

Dries Poels

Head of Brand & Marcom bol.com

Annee Spijkervet

Agency Head at Google

YouTube - putting a spotlight on our creators
Alles wat je altijd al wilde weten over Youtube gegoten in een spannende quiz waar je ook nog wat van opsteekt!

© 2019 MWG