
Futurist Patrick Dixon geeft als keynote speaker zijn blik op wereldwijde trends die van invloed zijn op de toekomst van de media-industrie.
Patrick Dixon
Futurist
Victor Knaap
Main Monk & CEO MediaMonks
Victor Knaap geeft een inkijkje in het enerverende jaar dat hij heeft gehad en hoe MediaMonks in de komende jaren haar leidende rol zal versterken.


Barbara Barend
Oprichter/Eigenaar Helden Media
Storytelling in de sport vereist journalistieke genen en een natuurlijke match. Zonder die ingrediƫnten is het een roemloos avontuur. We zijn 10 jaar geleden; vanuit ons journalistieke hart, begonnen met het maken van een magazine. Het koppelen van merken aan sport, begint bij een natuurlijke match. Daarna volgen de commerciƫle doelstellingen. Niet andersom.
Peter van der Vorst
Chief Content Officer RTL
Een kijkje in de professionele binnenwereld van een man die op- en mee groeide met media. Hoe wil hij als Chief Content Officer de harten van de Nederlandse kijkers veroveren?

Foto:ANP KIPPA

Slaven Mandic
Director of Advertising TMG
Content is de brandstof voor digitale transformatie en de sleutel naar succes.
Hoe?
Slaven gaat het ons laten zien
Hans Nijenhuis
Hoofdredacteur AD
De krant is de krant niet meer. Van een ouderwets stoffig medium naar crossmediaal platform. Dat is een 180 graden verandering. Hoe gaat dat? En waarom?


Na meer dan 65 jaar blijft Donald Duck nog steeds volop ontwikkelen. āElk kind op te laten groeien met Donald Duckā staat centraal waarbij Ducklexcie en andere speciale edities worden besproken.
Kieke Escarabajal
Baadenhuijsen-de Rooij
Manager B2C Kids & Teens - Sanoma
Accenture Interactive bouwde in zeer korte tijd het grootste Experience Agency ter wereld. Hoe consultants de wereld van MadMen volledig hebben opgeschud.
Ron Vrijmoet
Managing Director Accenture Interactive


Annemarie Swijtink
Director Marketing
McDonald's Nederland
Always open for good times! Annemarie & Rik nemen je mee hoe McDonaldās mass personalisatie toepast in de global brand beweging van share of voice naar share of culture.
Rik Vandewall
Digital Lead
McDonald's Nederland


Frank van den Driest
WPP, Co-founder Institute for real growth
Wat doen āgrowth leadersā anders dan āgrowth laggardsā?
Uitkomsten van de omvangrijkste studie ooit! Met cases, mythes en harde onderzoeksresultaten, maar vooral inspiratie en actionable recommendations.
Irfan van Ewijk
Co-founder festivalplatform Woov
Irfan vertelt hoe zijn platform Woov de wereldwijde festivalindustrie bereikbaar zal maken. En hoe en voor wie Woov de digitale speeltuin voorgoed verandert.

_bewerkt.jpg)
Ronen Wolf
Co-founder en Partnerships Lead 5PM
YouTube for brands: building audiences and driving value for brands on YouTube. Ronen & Peter vertellen je alles over de rol van video in de customer journey.
Peter Minkjan
Co-founder en Social Strategy & Advertising Lead 5PM


Stefan Heremans
President Consumer Panel and Media Measurement GfK
De onderzoekindustrie heeft een uitdaging om gelijke tred te houden met de mediaontwikkelingen. Stefan laat zien wat de impact van technologie is op onderzoek.
Mariƫtte Leenhouts
Directeur Marketing en Communicatie - Randstad
'Wat doe jij morgen?ā Hoe geef je als 60 jaar oud bedrijf of oud flexwerker hier een geloofwaardig antwoord op? Ontdek hoe Randstad purpose co-create met haar doelgroepen aanpakt.


'It's all about rhythm,' Milou vliegt de digitale transformatie projecten van adidas aan als een muzieknummer. Ze neemt ons mee in haar ābeatā.
Milou Steenvoorden
Sr. Mgr. Dynamic & Lifecycle Comms Europe at adidas
Content is vaak helemaal geen content, maar een reclameboodschap. Met inspirerende, grappige en soms een tikje trieste voorbeelden neemt Taco je mee in Content versus reclame.
Taco Rijssemus
CEO IDTV
_bew.jpg)

Nederlanders zijn wereldwijd het meest sceptisch over wat merken te vertellen hebben; wij geloven ze niet.
Hoe communiceer je als merk wel geloofwaardig, met behulp van branded content en influencers?
Jasper Oelers
Agency Director - Adfactor
Hoe kan je purpose vanuit sponsoring activeren? Zie hoe lange termijn partnerships van ING ingezet worden om mensen vooruit te helpen op het gebied van cultuur en sport.
Tjitske Benedictus
Manager sponsoring - ING


Max laat zien hoe merken flexibel en innovatief kunnen zijn, waarde-geĆÆnspireerde risico's nemen en de kwaliteit van de merkbeleving van 360 ° garanderen - ook (ver-)voorbij de advertentie van 30 secondenā¦
Max Pinas
Creative Director - Digital Agency Dept
DROMEN
De oorspronkelijke huidige en toekomstige droom van LINDA. āWaar droomden we van en waar dromen we van met nieuwe aandeelhouder Talpa.ā
Caren Wassink
Directeur B2B bij LINDA

Sanne Heerink
Strategy director - SOCIAL.INC.
Purpose Marketing is ƩƩn van de vele nieuwe buzz woorden in ons vak. Sanne vertelt over de zin en onzin van Purpose Marketing

Ike Picone
Docent Media en Journalistieke Studies, VU Brussel
Fake news is een probleem. Ike zoomt uit om fake nieuws in een breder kader te plaatsen; dat van een digitale informatiewereld waar verschillende spelers beslag leggen op de geest van de mediagebruiker.āÆ
_bewerkt.jpg)
Menno Zevenbergen
Chief Expedition Officer
Greenhouse_Conversational
Word jij wel of niet uitgesproken door Alexa of Google Assistant? Menno laat zien hoe Voice ervoor staat in Nederland en hoe je een conversational strategie hieromheen bouwt

Marije Arentze
Education Coordinator DROG
Marije laat je in de huid kruipen van een nepnieuwsmaker. Aan de hand van een game legt ze te technieken achter desinformatie bloot en vergroot zo je weerbaarheid tegen nepnieuws. Durf jij je morele grenzen te verleggen en zo slecht mogelijk te zijn?


Wouter van der Horst
Educator Digital Learning
het Rijksmuseum
Wat hebben de Avengers met de Nachtwacht te maken en zijn Memes eigenlijk kunst? Wouter deelt alle ins and outs van hun nieuwe internationale YouTube-strategie - het verbinden van visuele culturen.
Jarno Stolk
CEO en oprichter Bchain Media
Welke impact heeft en gaat Blockchain hebben in de toekomst op de mediawereld?


Marco van Houdt
Director Advertising XITE
Hoe bereik en activeer je als adverteerder young adults in het huidige OTT landschap? Marco neemt je mee in XITEās visie en strategie.
Gert-Jaap Hoekman
Hoofdredacteur NU.nl
Hoe gaat NU.nl om met de vele verschillende interesses en wensen van haar publiek? En welke rol krijgen data en algoritmen op het redactionele proces? Gert-Jaap neemt je mee in - Nieuws is geen Netflix.


Natascha van Roode
Head of Global Marketing Communication bij KLM
De audio revolutie is in volle gang. Podcast is de trend van 2019. Natascha en Michiel geven een kijkje in de keuken van de benchmark op het gebied van branded podcast: de nationaal en internationaal geprezen podcast serie The Journey. Komt er een 2e seizoen?
Michiel Cremers
Managing Partner audio agency Airborne


Dimi Albers
CEO Dept
Dimi en Dries worden geĆÆnterviewd door Susanne van Nierop.
Zij gaan samen in op het veranderende brand - agency landschap. Hierbij staat het doorbreken van (interne & externe) silo's op het gebied van creativity/data/ tech centraal
Dries Poels
Head of Brand & Marcom bol.com

Annee Spijkervet
Agency Head at Google
YouTube - putting a spotlight on our creators
Alles wat je altijd al wilde weten over Youtube gegoten in een spannende quiz waar je ook nog wat van opsteekt!
